Zubní implantát je investicí na celý život

19.11.2018

Ztráta zubů představuje zásah do kvality života pacienta. Důvodem není pouze estetický komfort, chybějící zub představuje také zvýšené nároky na hygienu dutiny ústní či dokonce nevhodnou změnu v řečových schopnostech. Zubní implantáty jsou elegantním a šetrným řešením, které lze provádět v celkové analgosedaci, tedy bezbolestně, bez potřeby broušení okolních zubů.

Obory stomatologie postupují mílovými kroky vpřed v moderních technologiích, které zajišťují jak komfort pacienta při zákroku, tak účinnost léčby. Díky rentgenovým technologiím lze naplánovat implantologický zákrok velmi detailně dopředu a seznámit pacienta se všemi informacemi. Úspěšnost implantátů je 95 – 99 %.

Implantát se po zavedení chová jako řádný zub a je tedy o něj potřeba pečovat stejně důsledně, jako o zbytek zubů. Věnujeme našim pacientům také preventivní péči, proto máme důvěru, že zubní implantát je investicí na celý život a vrátí vám úsměv.

Pravidelnou zubní hygienu nepodceňujte

7.12.2018

Podstatnou částí péče o naše zuby by měla být pravidelná zubní hygiena, díky které můžeme většině onemocnění zubů a dutiny ústní dobře předcházet.

5 chyb, které děláte při čištění zubů

3.12.2018

Mít zdravé a hezké zuby je dobrá vizitka každého. Často nevědomky děláme chyby, které naší péči o zuby kazí. Přinášíme vám ty nejčastější.

Zubní implantát je investicí na celý život

19.11.2018

Přední český implantolog MUDr. Aleš Váňa je od prosince k dispozici našim klientům. Je důvod se implantátů obávat? Jsou implantologické zákroky bolestivé? A úspěšné? Více se dozvíte v článku.