1

K ČEMU SLOUŽÍ STOMATOLOGICKÁ POHOTOVOST?

Zubní pohotovost slouží k odstranění akutních potíží, nikoliv k definitivnímu ošetření Vašeho chrupu. Jsme zde pro registrované i neregistrované pacienty.

2

CO MNE ČEKÁ PO PŘÍCHODU NA STOMATOLOGICKOU POHOTOVOST?

Budete požádáni o vyplnění anamnestického dotazníku, který nám přináší důležitou informaci především o Vašem aktuálním zdravotním stavu a lécích, které užíváte. Bude-li to vyžadovat Váš stav a nejste naším pacientem, případně jste u nás již dlouho nebyl, zhotovíme rentgenový snímek. Dále provedeme vyšetření a na jeho základě také ošetření, které vede k odstranění bolesti. Následně je doporučeno dostavit se na pokračování v ošetření, případně k následné kontrole, ke svému ošetřujícímu lékaři v běžné pracovní době. Pokud nemáte svého ošetřujícího lékaře, můžete se zaregistrovat u nás.

3

CO SI POTŘEBUJI VZÍT S SEBOU PŘI NÁVŠTĚVĚ POHOTOVOSTI?

Přineste si průkaz totožnosti a průkaz pojištěnce. Bez průkazu pojištěnce budete samozřejmě ošetřeni také, ale budete si hradit vyšetření a ošetření jako pacienti, kteří nemají zdravotní pojištění. 

4

JAKÉ JSOU POPLATKY PŘI AKUTNÍM OŠETŘENÍ?

V případě, že máte platné zdravotní pojištění, budete za akutní vyšetření a  ošetření platit 90 Kč. V případě, že nemáte platné zdravotní pojištění, budete za akutní vyšetření a  ošetření platit 1 500 Kč.

5

JAKÉ NEJČASTĚJŠÍ ZÁKROKY SE NA POHOTOVOSTI PROVÁDĚJÍ?

Ve většině případů se jedná o provizorní ošetření (např. odstranění nervu z kanálku při zánětu,  provizorní výplň u hlubokého kazu) nebo extrakci zubu.  

Nezávazný kontaktní formulář

Neváhejte se na nás obrátit prostřednictvím tohoto formuláře, ozveme se Vám zpět.

* Povinné pole

Nebo zkuste na tel. +420 739 630 009